אולם תוצרת הארץ - הרבה יותר מקייטרינג

כל כך הרבה מקומות לאירועים קטנים במרכז… זה מבלבל!

אולם לחתונה

כל כך הרבה מקומות לאירועים קטנים במרכז… זה מבלבל!

פורסם בקטגוריה: אולם אירועים, אולמות אירועים, אירועים קטנים, בלוג - דבר השף 13 דצמ 2013

האמת היא – זה יכול לבלבל!

יש כל כך הרבה מקומות לאירועים קטנים, כל כך הרבה אופציות וכולן נראות לנו ראויות וטובות, איך בכל זאת צריך לבחור ?!

מדריך קצר לבחירת מקומות לאירועים קטנים במרכז :

– הדבר הראשון שאתם צריכים להגדיר לעצמכם כדי לדייק את הבחירה שלכם באופן טוב זה התקציב!

– דבר שני שצריך לדעת זה – מה היא כמות האנשים שאתם מצפים לה באירוע ?

– מה הם הנתיבים שמהם האורחים שלכם מגיעים ? כולם מגיעים מתל אביב ? חלק מגיעים מהצפון ? דרום ? ראשון לציון ? וכו'..

– האם ישנה העדפה למסעדה קטנה לאירועים בשרון או שתעדיפו אולם אירועים?

– באיזה יום אתם מעדיפים לעשות את האירוע ? תחילת שבוע ? סוף שבוע ?

– חייבים לעשות אירוע ערב או שאירוע בשישי בצהריים יכול גם לבוא בחשבון ?

– המקום לאירוע צריך להיות כשר או שאפשר גם מקום שפתוח בשישי שבת ולכן אין לו תעודת הכשר ?

– אפשר להסתפק בחדר VIP במסעדה או שאנחנו דווקא רוצים אולם פרטי שכל האירוע יהיה שלנו ?

– על מה אנחנו מתכוונים לשים את הדגש באירוע ? האוכל ? הריקודים ? או שהכל חשוב באותה המידה ואנחנו לא רוצים להקל בשום דבר ?

אחרי שעניתם לעצמכם על כל השאלות האלו, אפשר להתחיל לחפש מקום לאירועים קטנים בצורה יעילה ומוצלחת.

כמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון :

– אם מדובר באירוע שיש בו כ- 50 אנשים אז הוא באמת ממש קטן וכדאי לעשות אותו במסעדה שתקצה לכם חדר פרטי לטובת האירוע

– אם מדובר בכמות גדולה יותר ואתם מגיעים לכ- 100 מוזמנים אז כדאי כבר לחפש אולם לאירועים קטנים, ואם כבר החלטתם להתעקש ולחפש מסעדות לאירועים קטנים במרכז, כדאי שתמצאו מקום שיהיה סגור לקהל הפתוח ויהיה כולו שלכם

– במידה והחלטתם שאתם הולכים על אולם לאירועים קטנים כדאי שתבחנו טוב טוב את טיב האוכל במקום, לרוב אולמות לאירועים קטנים יפלו בפן הקולינרי ולא ידעו להגיש לכם אוכל ברמה מאוד גבוה, למרות שיש כמה שמתמחים בהסעדה ומשמשים כחברת קייטרינג לאירועים גדולים מאוד והמקום לאירועים קטנים שהם מתחזקים זה כדי לפצח את השוק הזה ולתת מענה לבעיה שנוצרה בפן הקולינרי לאירועים קטנים. (זה בדיוק מה שאנחנו עושים בתוצרת הארץ!).

– שימו לב שמקום שבחרתם לאירוע יש את כל מה שנדרש לקיום מסיבת ריקודים, רחבה, תאורה, הגברה, עמדת DJ במידה ותרצו להביא אחד כזה שישמח וירקיד את כולם..

– תשאלו את בעל האולם איך הוא יכול לעזור בכל מה שנוגע לספקי המשנה באירוע! לרוב בעלי האולמות נמצאים בקשרים מעולים עם צלמים, תקליטנים וכל מה שנדרש לקיום אירוע קטן, תנו לו להפעיל את הקשרים שלו כדי שאתם תוכלו לסגור את הכל מולו וימנע מכם כאב ראש מיותר! אבל – תבדקו טוב טוב את המחירים ותשימו לב שלא עושים עליכם קופה!  תקליטן באירוע קטן בתל אביב אמור לעלות עד 1,500 ש"ח, חבילת צילום של וידאו וסטילס אמורה לעלות עד 3,500 ש"ח, זה טווח המחירים וכל מחיר מופקע מעבר לזה אמור להדליק לכם נורה אדומה לגבי האמינות של איש המכירות שיושב מולכם..

– המחיר שתשלמו למנה תלוי כמובן בתפריט שתבחרו לאירוע, שימו לב שכשמנסים לחסוך לפעמים משלמים ביוקר! דווקא המקומות שיקחו לכם 100 ש"ח ומטה למנה אלו מקומות שהמנות בהם שוות 40 ש"ח ותקבלו אוכל לא ממש מומלץ, לעומת זאת המקומות שדורשים בין 100 ל- 140 ש"ח לאדם, הם המקומות שגם זולים מצד אחד וגם סביר להניח שמציעים תמורה איכותית באוכל. כל המחירים שעולים מעבר לזה כבר תלויים ברמת התפריט וכמובן שהיום ניתן למצוא מקומות לאירועים קטנים שגובים גם סכומים יקרים מאוד והתמורה כמובן בהתאם.

נתראה בשמחות,

ליאורה & ינאי
אולם האירועים תוצרת הארץ – רחוב תוצרת הארץ 13, תל אביב

03-5351400